دختربهار
دختربهار

 

سلام

خیلی دلم گرفته یعنی نمیدونم ها چرا؟حوصله هیچ کس روندارم میخواستم خونه تکونی عیدکنم یعنی اگه من اتاق خودموتمیزکنم هنرکردم همه روازکتاب  لباس عروسک کیف ریختم وسط اتاقم اما اصلا حوصله ندارم جمعشون کنم  مامانم هی ردمیشه دراتاقم چهارتاریچاردبارمیکنم بچه که دیگه نیستی جمع کن اتاقتو؟هی روزگار گفتم بچه؟بچه که بودم عیدروخیلی دوست داشتم تمام دوازده ماه سال به امیدعیدپول عیدی روزشماری میکردم وقتی لباس عیدمیخریدم کلی ذوق میکردم تالحظه ی سال تحویل هی میپوشیدم هی درمیاوردم یادش بخیر اون وقت خواهرجان وداداش جونی ازدواج نکرده بودندچقدرخوش میگذش میشستیم پای پیام بازرگانی ها هر کی یه شبکه  انتخاب میکرده بعدادعای پیام بازرگانی های اون شبکه رودرمیاورداون وقت ها تبلیغ یخچال امرسان زیادبودکلی میخندیدم اما الان چی وقتی پیام بازرگانی میده یاصداشوقطع میکنیم یاشبکه روعوض میکنیم لحظه سال تحویل پرازاعتمادبنفس بودیم باشوق همش ازخودمون عکس میگرفتیم اما الان چی؟؟؟؟وقتی البوم عکسارومیبینم کلی توخودم خوردمیشه بددم ازگذرزمان میادنمیدونم اصلا البومم روانداختم کجایه زمانی باعشق نگاهش میکردم هرکی میومد خونمون اولین کاری که میکردم البومم رونشونش میدادم؟؟؟!!!یه چندسال هست که دیگه اصلا ذوق  شو قبراعیدندارم اصلا عیددوست ندارم نمیرم لباس بخرم وقتی لباس عیدمیخردیم قبل اراینکه مدرسه ها تعطیل بشن باهاشون میرفتم مدرسه اون وقت ها باپیک نوروزی چقدرحالمون رومیگرفتن کل سیزده روز عید به فکرتمام کردنش بودم یادچهارشنبه سوری بخیراتیش باز میکردیم بافش فش بالاش میپریدیم اما الان کدوم چهارشنه سوری دیگه؟؟ وقتی بچه بودم همش دوست داشتم یه روزی بشه19 سالم اماالان ازارزوی بچگیم متنفرم حالم بهم میخوره خداچرابزرگ شدم؟؟؟؟ انفدردوست داشتم الان شیش سالم بود حداقلش مثل الان افسرده نشوده بودم  ازیه هفته قبل عیدلباسام روجمه میکردم که بعدسال تحویل میریم خونه اقا جون اینا اقاجون بی بی جون میدونم الان صدامومیشنوین اشکامومیبینین دلم براتون تنگ شده اقاجون دلم تنگ برا پازل زوروکه باهم می چینیدیم بی بی برا شامی درست کردنات دلم تنگه چراانقدرزود رفتین خداچرا؟؟؟؟اخه چرا؟؟؟؟بی کس بودن ما زودبود؟؟؟حالا عیدا  کجابریم؟؟اون روزاومدم سرخاک کلی دلم تنگ بود همش دوست داشتم بمونم پیشتون یه کم گریه کنم اما نشد؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

zahra.sh
ساعت13:52---2 فروردين 1391
سلام
وبلاگ عالی داری.
سال نو مبارک
بای بای


حمید
ساعت11:41---24 اسفند 1390
سلام خیلی ممنون که به وب خودت سر میزنی.به بزرگی خودت ببخش که کم میام وبت سر میزنم
ما بد نیستیم شما چطوری؟خوش میگذره؟راستی پیشاپیش عیدو تبریک میگم ایشالا سال خوبی داشته باشی و نیمه گمشدتو پیدا کنی
موفق باشی بای بای


مجید
ساعت12:47---20 اسفند 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط کوهستان
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.